Mesés blog

Babra mesésnek találja a blogomat. Köszönöm a díjat!!!!!



A díjhoz egy játék kapcsolódik:
5 függőségemet meg kell osztanom a látogatóimmal.
Hát...ez nehéz dió,mert talán 5 nincs is... Hirtelen 3-at tudok felsorolni:

1. Rengeteg táskám van,és mindről elmondhatom, hogy a kedvencem :) Sok van, sok- sok, de még kell vennem, mert nem elég :)

2. Gyöngyös létemre persze, hogy a gyöngyök, mi más lenne....(gondolom ez mindenki játékában szerepelni fog :) ) Soha nem gondoltam volna, hogy valami ilyen hatással lesz rám, azt meg főleg nem,hogy akkora méretű lesz, mint pl a 15/0-ás kása :) Szerintem már soha nem fogom abbahagyni a gyöngyözést, még akkor sem,ha szódás szemüvegem és rettentő reszkető kezem lesz :D

3. Na, a dobozok!!!!!!! Hát azokból sem elég. Kerek vagy szögletes, az teljesen mindegy, csak doboz legyen!!!!! Képes vagyok bármi fölösleges dolgot megvenni, ha szép dobozban van! Mostanság pl megvettem egy levendulás fürdőszettet csak azért, mert szuper kemény karton vagy valamilyen papír dobozba csomagolták :) De karácsonykor anyukámtól már elkunyiztam egy ugyan ilyen dobozt :)

Majdnem azt hittem, hogy a 4. helyre már nem tudok mit írni, de mégis:

4. A parfümjeim!!!! Hát persze,hogy a kis illatos üvegcsék!!!! Imádom a púderes illatot és a virágosat! Hmmmmmmmmm.....de jóóóóóóó is az :)) Mindig fújok magamra, soha nem maradhat el, de nem sokat, csak fújásnyit, és az pont jó!

5. Babrához hasonlósan: az e-mailek. Napjában többször is megnézem,hogy kaptam e. Kapni jobban szeretek,mint írni, mégis ha elkezdek írni, hosszú leveleket tudok gyártani :)

Ezt a díjat tovább adom:
1. Krisziz
2. Ibolya
3. Kinga
4. Roberta
5. Liza

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy Nektek mi okoz függőséget!!! :)

1 megjegyzés:

Ibolya írta...

szia) köszi, hogy gondoltál rám))), még gondolkozom a függőségeimen)) mihelyt sorbarendezem, közreadom))