Cserebere

Nagyon tetszenek Anna bogyókái, mivel én nem vagyok túl jó bogyózásban, de nagyon imádom őket, megkértem, hogy készítsen nekem egy karkötőt. Meg a telcsim dísze is tönkre ment, így megkértem egy plusz bogylit, a telcsimre. És ezt a két szépséget kaptam:
Köszönöm őket Anna!!!! Isteniek!!!!!!!



Cserébe Anna "nagyjából" meglepit kapott: gondoltam nem horgolok neki, mert úgy belejött a technikába....aztán írta nekem, hogy magának még nem is horgolt semmit sem, így ezt a karkötőt készítettem neki, meg rejtettem a csomagba 2 medálkát:
Anna! Örülök, hogy tetszik a karkötő! ;)

3 megjegyzés:

Gabriela Swoboda írta...

Most beautiful creations, congratulations

Anna írta...

:-)))) Köszönöm itt is! Imádom a karit! :-)))

Manuela írta...

Thank you for your message in my blog! that bracelet is wonderful!!!!
kiss
manu